Na poważnie i do śmiechu

Nie jesteś zalogowany na forum.

OwieczkaZagłady
Użytkownik
Lokalizacja: Katowice
Data rejestracji: 2015-08-07
Liczba postów: 11

Odp: Organizacja biura

Szef powierzył mi odpowiedzialną misję, za którą będę teraz odpowiedzialny i rozliczany. Mianował mnie osobą, która jest odpowiedzialna za zakupy artykułów biurowych. Nigdy tego wcześniej nie robiłem, bo jeśli czegoś potrzebowałem, to brało się to z magazynku. Osoba, która wcześniej to robiła już nie pracuje, więc nie mam od kogo się dowiedzieć skąd brać towar i jak to robić.

Offline

Czosnek
Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Data rejestracji: 2014-02-21
Liczba postów: 63

Odp: Organizacja biura

Na początku zestaw zadań do wykonania może ci się wydać trudny, ale uwierz mi, że to bardzo prosta praca, która nie pozwala popadać w rutynę. Warto spojrzeć na potrzeby wszystkich zainteresowanych i ustalić pewien minimalny limit, który trzeba utrzymywać. To nie jest trudno, tym bardziej, jeśli firma nie jest zbyt duża.

Offline

Kaznodziejka
Użytkownik
Lokalizacja: Grudziądz
Data rejestracji: 2015-08-07
Liczba postów: 22

Odp: Organizacja biura

Według mnie do pracy biurowej zawsze jest potrzebna niszczarka do dokumentów, będziesz wtedy mogła zniszczyć faktury, jeśli się pomylisz. Oczywiście żartuję. Spróbuj nawiązać kontakt z hurtownią biurozakupy.pl, w której wszystkie towary dostaniesz w bardzo dobrych cenach.

Offline

Morpheus
Użytkownik
Lokalizacja: Sieradz
Data rejestracji: 2015-08-06
Liczba postów: 23

Odp: Organizacja biura

Asortyment masz bardzo duży i będzie problem z tym, żeby ustalić co faktycznie w danym momencie jest ci potrzebne. Proponuje zrobić listę najbardziej potrzebnych rzeczy. Znajdzie się tam papier biurowy i jeśli wysyłacie dużo paczek, to taśma pakowa w bardzo dużych ilościach.

Offline

Trinity
Użytkownik
Lokalizacja: Gdańsk
Data rejestracji: 2015-08-07
Liczba postów: 21

Odp: Organizacja biura

Taka taśma przyda się też, kiedy będziesz chciała komuś zamknąć usta.

Offline

Gromowładny
Użytkownik
Lokalizacja: Międzyzdroje
Data rejestracji: 2014-02-21
Liczba postów: 65

Odp: Organizacja biura

My tu o poważnych rzeczach, a wy sobie żarty robicie. Trzeba pomóc koleżance. Spróbuje kontaktu z hurtowniami, które działają na twoim terenie lub skup się na sprzedawcach ogólnopolskich. Jest ich na rynku bardzo wiele.

Offline

Wywrotka
Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Data rejestracji: 2014-02-21
Liczba postów: 28

Odp: Organizacja biura

Ja na szczęście ten temat mam już za sobą. Przez wiele lat zajmowałam się zamawianiem artykułów biurowych i wiem ile to wysiłku kosztuje. Tutaj zawsze liczą się oszczędności i w tej materii zawsze szefowie szukali dodatkowego grosza. I szukałem kopert w okazyjnej cenie i innych przedmiotów, które kupowaliśmy w dużych ilościach dla mojej firmy.

Offline